Recenze knih: Kočičí příběhy Dr. Sharon Eisen a také Linda Francese

Feline Tales je srdečná a inspirativní sbírka příběhů o kočkách, díky nimž se usmívá, smát se stejně jako plakat, v některých případech všechny v některých případech všechny ve stejnou dobu. Příběhy mnozí určitě přinesou vzpomínky na všechny kočky, které zdobily váš život, stejně jako vás přimějí a také ocení vaši současní kočičí společníci ještě více. Tyto kočky, které přicházejí, stejně jako z našich životů, opouštějí nesmazatelné tlapky na našich srdcích a autoři zachytili řadu těchto speciálních koček v příbězích, které sdílejí ve své knize.

Je tu Tivo, plachá oranžová kočička, která měla tendenci zabránit lidskému kontaktu, a také který se zlomil se zdánlivě neproniknutelným skořápkou ticha autistického chlapce, a také mu ukázal, že to není tak chudé, že je to trochu jiné, stejně jako v procesu , naučil chlapcovu matku, aby byla o něco mnohem více klienta a také měla v budoucnu mnohem větší víru. Je tu Chloe, kočičí, která zachránila život jejího člověka, který procházel léčbou rakoviny. Je tu Bentley, celosvětová vítězná show Feline, jejíž kouzlo i velký duch se dotkli každého, s kým se dostali do kontaktu, a také který obrátil svého člověka z umřelého nadšence psů na narkomatující kočky. Existuje mnoho mnohem více příběhů, jako jsou tyto, a také se všichni dotýkají srdce.

Kniha je rozptýlena se zajímavými i zábavnými fakty o kočkách a také obrázky, které spolu s každým příběhem vylepšují vyprávěné příběhy. Feline Tales slaví kočky ve celé své fantastické řadě i slávu a také přesně ilustruje, jak moc tato fantastická stvoření ovlivňují životy jejich lidí často nepředvídanými způsoby. Měl by se odhlásit a také fantastický dárek pro jakýkoli typ milovníka kočky.

Dr. Sharon Eisen byla praktikujícím veterinářem, protože v roce 1991 si uvědomila svůj sen a otevřela se v Brookfieldu, CT. Celkové kočičí centrum bylo ve státě extrémně prvním lékařským zařízením pouze pro kočičí. Kromě věnování své profese a blahobytu koček má Dr. Eisen trvalou míru zájmu o spojení s lidským zvířetem. Vedla programy v základních institucích, aby instruovaly účastníky o péči o domácí zvířata. Vedla skupiny pro úmrtí domácích zvířat a také přivedla kočky i psy do ošetřovatelských domů, aby sloužily jako terapeuti pro domácí zvířata.

Linda Francese je široce známá rozhlasová postava již více než 20 let, v roce 2004 uspokojila celoživotní sen a začala spolupracovat s kočkami jako hlavní technik v Total Feline Center v Brookfieldu, CT. O rok později se připojila k Dr. Eisenovi jako spolumajitelka Plaid Plud Plud Cattery, chov britských koček. Hlavní míra zájmu paní Franceseové o uzdravovací síly spojení s lidským zvířetem ji ovlivnila spoluautoru této knihy.

Ingrid King

Můžete také jako:
Rozhovor s Lindou Mohr, autor „Tatianna – Tales a také učení mého kočičího přítele“ (vyhrajte podepsanou kopii knihy!)